Εγκύκλιος Εγγραφών-Διαγραφών ακαδημαϊκού έτους 2025-2026

Συντονιστής: dsas

Απάντηση
dsas
Δημοσιεύσεις: 317
Εγγραφή: 19 Ιουν 2008 10:44

Εγκύκλιος Εγγραφών-Διαγραφών ακαδημαϊκού έτους 2025-2026

Δημοσίευση από dsas »

Σύμφωνα με την υπ’αριθμ.109804/ΓΔ1/10.09.2025 Εγκύκλιο της Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με θέμα: «Διαδικασίες εγγραφής και αποστολή πινάκων εισαγομένων που υπέβαλαν ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής σε Τμήματα/Σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και αίτηση διαγραφής από προηγούμενο Τμήμα/Σχολή.» σας ενημερώμομε για τα ακόλουθα:

Διαδικασία εκπρόθεσμης αίτησης εγγραφής

Σε περίπτωση που δεν καταστεί δυνατή η ηλεκτρονική εγγραφή εισακτέου/ας για οιονδήποτε λόγο (π.χ. μη κατοχή Α.Μ.Κ.Α. ή αριθμού κινητού τηλεφώνου, ανωτέρα βία, σοβαρή ασθένεια, στράτευση ή απουσία στο εξωτερικό, θεομηνία ή άλλο σπουδαίο λόγο εξαιτίας του οποίου δεν κατέστη δυνατή η εμπρόθεσμη ηλεκτρονική εγγραφή) έως 04.09.2025, είναι δυνατή η εγγραφή μετά την πάροδο της προθεσμίας υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης, ύστερα από αίτηση του/της εισακτέου/ας, στην οποία εκτίθενται οι λόγοι της καθυστέρησης.
Η εν λόγω εκπρόθεσμη αίτηση εγγραφής υποβάλλεται εντός αποκλειστικής προθεσμίας σαράντα πέντε (45) ημερών από την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής (ήτοι έως και 19/10/2025)

Η διαδικασία εγγραφής πραγματοποιείται με την υποβολή:
- αίτησης εκπρόθεσμης εγγραφής απευθείας προς τη Γραμματεία του Τμήματος ή της Σχολής είτε με φυσική παρουσία, είτε με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων, είτε με ταχυδρομική αποστολή. Κατά τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων ή ταχυδρομικής αποστολής, για την ολοκλήρωση της εγγραφής απαιτείται
- υπεύθυνης δήλωσης του επιτυχόντος και αιτούντος την εγγραφή, η οποία εκδίδεται μέσω του ιστότοπου www.gov.gr ή φέρει φυσική υπογραφή με βεβαίωση του γνησίου αυτής, στην οποία θα δηλώνει ότι όλα τα στοιχεία και τυχόν δικαιολογητικά που υποβάλλει, είναι ακριβή και αληθή.
Η εγγραφή ολοκληρώνεται ή μη, με αιτιολογημένη απόφαση της Συνέλευσης του Τμήματος.
Τυχόν επιτυχόντες/ούσες, που δεν εγγράφηκαν ούτε με αυτή τη διαδικασία, χάνουν το ως άνω δικαίωμα εγγραφής.


Διαδικασία εγγραφής επιτυχόντων/ουσών της ειδικής κατηγορίας πασχόντων από σοβαρές ασθένειες 2025


Οι επιτυχόντες της ειδικής κατηγορίας πασχόντων από σοβαρές ασθένειες 2025 που είτε ολοκλήρωσαν την ηλεκτρονική εγγραφή είτε θα εγγραφούν απευθείας στη Γραμματεία του Τμήματος επιτυχίας, σύμφωνα με την παρ. 6 του άρθρου 6 της Υ.Α. Φ.153/52642/Α5/10-05-2022 (Β΄2320), πρέπει, οι ίδιοι ή μέσω εξουσιοδοτημένου προσώπου, να καταθέσουν στις Γραμματείες αυτοπροσώπως ή, εναλλακτικά, με ταχυδρομική αποστολή με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής τα ακόλουθα δικαιολογητικά προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή τους:

α) Ευκρινές φωτοαντίγραφο του δελτίου της αστυνομικής τους ταυτότητας ή άλλο δημόσιο έγγραφο, από το οποίο αποδεικνύεται η ακριβής ημερομηνία γέννησης και τα ονομαστικά τους στοιχεία.
β) Ευκρινές φωτοαντίγραφο του Τίτλου απόλυσης: απολυτηρίου ή πτυχίου ή αποδεικτικού του σχολείου από το οποίο αποφοίτησε.
γ) Ευκρινές φωτοαντίγραφο του Πιστοποιητικού διαπίστωσης της πάθησης που έχει εκδοθεί είτε α) από αρμόδια επταμελή Επιτροπή του νοσοκομείου, όπως αυτές συστήνονται κάθε χρόνο, με υπουργική απόφαση, σύμφωνα με την αρ. Φ.151/17897/Β6/2014 (Β΄ 358) κοινή υπουργική απόφαση, είτε β) από την Επιτροπή εξέτασης ενστάσεων υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση σε ποσοστό 5% η οποία συγκροτείται με κοινή υπουργική απόφαση, κατόπιν εισήγησης του Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας (ΚΕΣΥ) του Υπουργείου Υγείας.
δ) Τρεις (3) φωτογραφίες τύπου αστυνομικής ταυτότητας


Η εγγραφή των επιτυχόντων/ουσών αυτής της κατηγορίας εγκρίνεται με απόφαση της Συνέλευσης του Τμήματος.

Από τη γραμματεία
Συνημμένα
109804_ΓΔ1_10.09.2025_Εγκύκλιος εγγραφών διαγραφών ακαδ. έτους 2025 -2026_signed.pdf
(1.09 MiB) Μεταφορτώθηκε 60 φορές
Απάντηση