ΠΕΕ για απόσπαση στην ΑΔΙΠ

Συντονιστής: tyia

Απάντηση
tyia
Δημοσιεύσεις: 879
Εγγραφή: 15 Μάιος 2008 14:57

ΠΕΕ για απόσπαση στην ΑΔΙΠ

Δημοσίευση από tyia »

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤΗΝ Α.ΔΙ.Π.
Συνημμένα
ADIP.pdf
(802.4 KiB) Μεταφορτώθηκε 142 φορές
Απάντηση