Η επαναληπτική διάλεξη του μαθήματος 'Δυναμική Ιζημάτων' με τη διδάσκουσα κα Μονιούδη Ι. θα πραγματοποιηθεί αύριο, Παρασκευή 25 Μαϊου και ώρα 18.00-21.00, στην Αίθουσα Β.
Από τη Γραμματεία
Ανακοίνωση - Δυναμική Ιζημάτων
Συντονιστής: doxa