Για την πρώτη και δεύτερη εβδομάδα παραδόσεων:
Η 1η ομάδα με επίθετα από Α έως Κ θα προσέλθει για μάθημα Δευτέρα, 18.15 με 19.40, στη μεγάλη αίθουσα ισογείου στο Μιχάλειο κτήριο.
Η 2η ομάδα με επίθετα από Λ έως Ω θα προσέλθει για μάθημα την Τρίτη, 15.30 έως 16.45, στη μεγάλη αίθουσα ισογείου στο κτήριο Κοραή.
Η σχετική αναπλήρωση θα γίνει μετά τα μέσα του εξαμήνου.
Εφεξής οι ανακοινώσεις του μαθήματος θα είναι μέσω E-class οπότε καλούνται οι φοιτητές και φοιτήτριες να εγγραφούν το συντομότερο σε αυτό.
Ελένη Θανοπούλου-Γεώργιος Γεωργούλης