ΕΠΕΙΓΟΝ _ Εγγραφή στο e-class_Ιχθυολογία_Διαχείριση Μονάδων Υδατοκαλλιεργειών
Όλοι οι φοιτητές/τριες που σκοπεύουν να πάρουν μέρος στις εξετάσεις του Σεπτεμβρίου να γραφούν στο e-class
Α) για το μάθημα της Ιχθυολογίας για την θεωρία στο «Ιχθυολογία» και για το εργαστήριο στο «Ιχθυολογία (Εργαστήριο) ΧΕ 2019-2020», έως την Δευτέρα 31/8 και ώρα 12.00 το μεσημέρι
Β) για το μάθημα της Διαχείρισης Μονάδων Υδατοκ. Στο «Διαχείριση Μονάδων Υδατοκαλλιεργειών» μέχρι την Τετάρτη 9/9 και ώρα 12.00 το μεσημέρι και Γ) για το μάθημα της Αλιευτικής Βιολογίας στο «Αλιευτική Βιολογία» μέχρι την Παρασκευή 11/9 στις 12 .00 το μεσημέρι.
ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟΙ ΣΤΟ E-CLASS ΜΈΧΡΙ ΤΙΣ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΕΙΣΕΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
Ο Διδάσκων,
Ιωάννης Ε. Μπατζάκας
ΕΠΕΙΓΟΝ Εγγραφή στο e-class_Ιχθυολογία _Διαχείριση Μονάδων Υδατοκαλλιεργειών
Συντονιστής: doxa
-
secr-marine
- Δημοσιεύσεις: 805
- Εγγραφή: 20 Μαρ 2009 10:06