Εκδηλώσεις Μαΐου στο Μουσείο Teriade

Ανακοικώσεις Δημοσίων Σχέσεων.
Δημοσιεύσεις μόνο από τους Συντονιστές.

Συντονιστές: dtzekou, ibou, katybanti

Απάντηση
dtzekou
Δημοσιεύσεις: 328
Εγγραφή: 01 Μαρ 2013 11:40

Εκδηλώσεις Μαΐου στο Μουσείο Teriade

Δημοσίευση από dtzekou »

TERIADE MUSEUM
Εκδηλώσεις Μαΐου 2018

Το Μουσείο - Βιβλιοθήκη Στρατή Ελευθεριάδη - Teriade, στο πλαίσιο της πολιτικής του να καταστεί ένα “ανοιχτό” πολιτιστικό επίκεντρο της πολιτιστικής ζωής της Μυτιλήνης και ευρύτερα της Λέσβου, διοργανώνει μια σειρά εκδηλώσεων και εκθέσεων στη νέα ανακαινισμένη αίθουσα που διαθέτει.
Σε αυτό το πλαίσιο έχουν προγραμματιστεί για το μήνα Μάιο οι ακόλουθες δράσεις:

Σάββατο, 12 Μαΐου, 19.30
Χορωδία Animato
Η Χορωδία Animato ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2009 στη Μυτιλήνη και αποτελεί τμήμα του Κέντρου Μουσικής Εκπαίδευσης και Πράξης Βορείου Αιγαίου.
Έχει εμφανισθεί στο Δημοτικό Θέατρο Μυτιλήνης, το Θέατρο ΦΟΜ, το Αρχοντικό Γεωργιάδη και το Μετόχι των Αγίων Αναργύρων στην Καλλονή. Έχει παρουσιάσει τη δουλειά της στη Χίο, ενώ το 2013 δέχτηκε την τιμητική πρόσκληση από τη Διεθνή Ακαδημία Μουσικής Αϊβαλιού (ΑΙΜΑ) να τραγουδήσει στον Ταξιάρχη στο Αϊβαλί, στην πρώτη επίσημη εκδήλωση μετά την ανακαίνιση του ιστορικού ναού.Το 2014 συμμετείχε ως εργαστηριακή χορωδία στα Εργαστήρια Χορωδιακής Μουσικής, που διοργάνωσε η Περιφέρεια Β. Αιγαίου σε Μυτιλήνη και Χίο με τη δρα. Therees Hibbard, καθηγήτρια Διεύθυνσης Χορωδίας στο University of Nebraska - Lincoln των ΗΠΑ. Έχει συνεργαστεί με τις χορωδίες Δήμου Λέσβου, Παγγεραγωτικού Συλλόγου, Συλλόγου Γυναικών Παμφίλων, Χορωδία Bocca Chiusa Σάμου, Παιδική Χορωδία «Γρηγόρης Ρουσέλλης», Νεανική Χορωδία «Ταξιδευτές» Χίου, την Ορχήστρα ΜΣΕΘ/98ΑΔΤΕ, το Σύνολο Εγχόρδων Arpège και το Μουσικό Σχολείο Χίου.
Καλλιτεχνικός διευθυντής και μαέστρος της χορωδίας είναι ο Αντώνης Βερβέρης.

Σάββατο, 19 Μαίου, 18.30
Ημερίδα για τη Μοντέρνα Τέχνη «Ο Μοντερνισμός σήμερα: Ανάπτυξη και πρόσληψη της νεωτερικότητας στην τέχνη. Ο καλλιτέχνης, ο θεωρητικός, ο επιμελητής και το κοινό. Σύγχρονες θεωρήσεις».
Η πρόσληψη του Μοντερνισμού από το κοινό είναι ένα ζήτημα που εδώ και τουλάχιστον έναν αιώνα απασχολεί την έρευνα στην Ιστορία της Τέχνης. Τα κινήματα της μοντέρνας τέχνης, παρόλο που επίσημα κατοχύρωσαν τη θέση τους μέσα από μια ακολουθία από «-ισμούς» στο πρώτο μισό του 20ου αιώνα, εκφράστηκαν κυρίως αφαιρετικά, όπως διαφαίνεται και από τις θέσεις που διατύπωσαν μέσω κειμένων και μανιφέστων. Κατά συνέπεια δεν έγιναν ευρέως κατανοητά από το «μέσο» κοινό, παρά μόνο ως ένα «ιδιότροπο» στυλιζάρισμα της όρασης που περιφρονούσε τις καλλιτεχνικές παραδόσεις και καταργούσε τους «δεδομένους» κανόνες, με στόχο την πρόκληση ως προβολή. Αν και αυτό μπορεί να είναι μέρος της αλήθειας, η ουσία των μανιφέστων και οι ιδεολογικές παράμετροι στο πολιτικοκοινωνικό πλαίσιο της πρώτης πεντηκονταετίας του 20ου αιώνα, αποτελούν, ακόμη και σήμερα, έναν άγνωστο κόσμο για τους μη «ειδικούς». Ποιες πολιτικές συνθήκες επέβαλαν την αποστασιοποίηση του κοινού από τη μοντέρνα τέχνη; Πόσο βαρύνουν, μεταξύ άλλων και εσωτερικοί παράγοντες που αφορούν στάσεις προσωπικοτήτων που επηρέασαν τη δράση και την επικοινωνία των κινημάτων; Πώς συντελέστηκε η αποστασιοποίηση του κοινού στις ευρωπαϊκές χώρες; Ποια νοήματα έφτασαν στις Ηνωμένες Πολιτείες και σε πόσο διαφορετικό πλαίσιο; Πώς συντελέστηκε η απόλυτη αποστασιοποίηση, έως και σήμερα, του «μέσου» ελληνικού κοινού; Τέλος, πώς ο Μεταμοντερνισμός είδε το Μοντερνισμό και ποιες είναι οι σύγχρονες θεωρήσεις γι’ αυτό το ζήτημα;
Ομιλητές
Ν. Ζαχαρόπουλος Διευθυντής Πινακοθήκης Δήμου Αθηναίων
Γ. Κολοκοτρώνης Καθηγητής ΔΠΘ
Ε. Κέκου Επιμελήτρια Εκθέσεων
Hans Herlof Grelland Καθηγητής Πανεπιστημίου Agder (Νορβηγία)

Συντονίζει η Ε. Σαμπανίκου, Καθηγήτρια του Τμήματος Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου.
Συνημμένα
16998142_1239645306127426_8473312938717098970_n.jpg
Απάντηση

Επιστροφή στο “Δημόσιες Σχέσεις”