University of the Aegean Forum

Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Ανακοινώσεων & Συζητήσεων
Τώρα είναι 11 Δεκ 2017 17:21

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 1 Δημοσίευση ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Ιαν 2008 00:26 
Παραθέτω μια κουβέντα που είχαμε στο group του facebook "ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΟΥ DEREE ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.." για περαιτέρω προβληματισμό.

http://www.facebook.com/topic.php?topic ... #post97223






Καλησπέρα,

Μετά από πολύ σκέψη αποφάσισα να σας εκθέσω τις απόψεις μου για το Deree (DEREE COLLEGE, THE AMERICAN COLLEGE OF GREECE Athens, Greece) παρόλο που διαφωνώ σε πολλά σημεία με τους προλαλήσαντες.


Ξεκινώντας από το Welcome του ιστοτόπου του κολλεγίου διαβάζουμε “What makes The American College of Greece a premier school, is our people. People are important here at The American College of Greece. We believe that success is not only about institutions or equipment but primarily about giving individuals the opportunity and support they need to make a difference.”

Και ρωτάω εγώ . Και που δεν είναι σημαντικοί ; Οι φοιτητές και το διδακτικό και ερευνητικό προσωπικό των δημοσίων πανεπιστημίων είναι ανάξιοι τυχοδιώκτες; Την τελευταία πρόταση την αφήνω στην χλεύη σας.


Ακόμα διαβάζουμε “We are proud of our exceptional faculty, and staff; an incomparable network of brilliant people setting the highest standards in the academia. With a depth of expertise, knowledge and experience which they use to encourage, guide and support those who learn here.”


Από ποιούς επιστήμονες αποτελείται το προσωπικό του ιδρύματος σας; Γιατί αν είναι διεθνούς βεληνεκούς, όπως λέτε, στον ιστοτόπο σας τους έχετε κρυμμένους;


Ι. Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ ΓΙΑ DEREE & THE JUNIOR COLLEGE
Συνιστάται οι υποψήφιοι σπουδαστές να υπολογίζουν το χρόνο που απαιτεί η διαδικασία υποβολής της αίτησής τους. Η καλύτερη τακτική είναι να γίνεται η αίτηση μέσα στο χρονικό περιθώριο που ορίζει το Κολλέγιο. Αυτό βοηθά τον υποψήφιο να έχει προτεραιότητα στις εγγραφές. Η αίτηση υποβάλλεται μαζί με τα απαιτούμενα έντυπα που ο υποψήφιος έχει ήδη προμηθευτεί από το Γραφείο Επιλογής Νέων Σπουδαστών, ή μέσω Διαδικτύου. Αφού υποβληθεί η αίτηση, ο υποψήφιος σπουδαστής θα πρέπει να ρυθμίσει την ημέρα και την ώρα που θα δώσει τη συνέντευξη, η οποία είναι μέρος της διαδικασίας επιλογής. Γονείς και υποψήφιοι σπουδαστές υποβάλλουν ένα πλήθος ερωτήσεων για το περιεχόμενο της συνέντευξης. Εάν, ωστόσο, οι υποψήφιοι λάβουν υπόψη τους τις παρακάτω συμβουλές δε θα αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα όσον αφορά τη συνέντευξη: Α) Προετοιμάστε τις ερωτήσεις που θα θέλατε να υποβάλετε. Β) Να είστε ακριβείς στην ώρα του ραντεβού. Γ) Να είστε σαφείς στις απαντήσεις σας.



Ερωτήσεις προς απάντηση:


1 Ποιος είναι ο βαθμός που απαιτείται για να εισαχθεί κανείς στο κολλέγιο; Μη μου πείτε ότι εμένα μου ζήτησαν τάδε βαθμό, γιατί αυτό δεν αποτελεί επιχείρημα εφόσον στην διαδικασία αίτησης δεν περιγράφεται ρητώς κάτι τέτοιο. Μπορεί εσάς να σας ζήτησαν μέσο όρο από την 1η γυμνασίου μέχρι την τρίτη λυκείου 20. Μπορεί όμως κάποιον συνάδελφο σας να τον έχουν δεχθεί με μέσο όρο 10 ή ακόμα και με μέσο όρο ...έχει πολλά λεφτά. Σε αντίθεση με αυτά σας υπενθυμίσω το σύστημα εισαγωγής στα ελληνικά δημόσια πανεπιστήμια.


2 “ Αυτό βοηθά τον υποψήφιο να έχει προτεραιότητα στις εγγραφές”.

Για να καταλάβουμε και εμείς οι αμόρφωτοι μας λέτε ότι... όποιος πρόλαβε τον κύριο είδε;

Παρακάτω διαβάζουμε :


“Ακαδημαϊκή επίδοση. Οι σπουδαστές/τριες που προέρχονται από το ελληνικό λύκειο θα πρέπει να παρουσιάσουν απολυτήριο με μέσο όρο τουλάχιστον 16 (ή την αντίστοιχη βαθμολογία, αν προέρχονται από μη ελληνικό σχολείο) και να διατηρήσουν ένα συνολικό βαθμό (CI) πάνω από 2,7.


Εδώ η κοροϊδία ξεπερνάει κάθε προηγούμενο . Το ελληνικό σύστημα των πανελληνίων εξετάσεων καλώς η κακώς (δεν θα το κρίνω εγώ), έχει δομηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε, κύριοι και κυρίες του Deree, οι υποψήφιοι να μην εισάγονται από τα Θρησκευτικά, την Γυμναστική, την Κοινωνιολογία, τα Kείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, τ o Ελεύθερο Σχέδιο, τα Στοιχεία Γεωπονίας και πολλά άλλα μαθήματα. Όταν πέτυχα τη εισαγωγή μου στο ελληνικό δημόσιο πανεπιστήμιο έδωσα όπως και όλοι οι άλλοι συνυποψήφιοί μου 9 μαθήματα (Έκθεση, Φυσική Γενικής Παιδείας , Φυσική Θετικής Κατεύθυνσης, Βιολογία Γενικής Παιδείας, Βιολογία Θετικής Κατεύθυνσης, Μαθηματικά Γενικής Παιδείας, Μαθηματικά Θετικής Κατεύθυνσης, Ιστορία, Στατιστική).Το απολυτήριο μου με βαθμό 19.3 είναι στη διάθεση κάθε ενδιαφερομένου. Δεν δέχομαι λοιπόν να προσπαθείτε να διαστρεβλώσετε την πραγματικότητα προβάλλοντας ως επιχείρημα το 16 ως καλό βαθμό απολυτηρίου. Απλά σας προκαλώ να μου βρείτε 10 συναδέλφους σας με μεγαλύτερο βαθμό πρόσβασης από βαθμό απολυτηρίου. Όχι μόνο είμαι σίγουρος ότι δεν θα τους βρείτε αλλά στοιχηματίζω ότι θα βρείτε τουλάχιστον 50 άτομα με βαθμό πρόσβασης κάτω από 13.000 μόρια. Ας μας πούνε οι συνάδελφοι σας που είχαν 13.000 και 14.000 μόρια σε ποια ελληνικά δημόσια πανεπιστήμια μπορούσαν να περάσουν.


Παρακάτω πάλι διαβάζουμε:

“Πώς πιστοποιείται η επαρκής γνώση της αγγλικής γλώσσας; Καθένα από τα παρακάτω έγγραφα αποτελεί αποδεικτικό επαρκούς γνώσης της αγγλικής γλώσσας:
• TOEFL
• Cambridge ή Michigan Proficiency Certificate
• GCSE Certificate
• SAT I
• International Baccalaureate (Πιστοποιητικό /Δίπλωμα)
• ACT
• Το «Κατατακτήριο Τεστ Αγγλικής» του Κολλεγίου
• Βαθμολογία άλλων εξετάσεων που αφορούν την επαρκή γνώση της αγγλικής γλώσσας θα εξετάζονται ανά περίπτωση
• Απολυτήριο λυκείου από εκπαιδευτικό ίδρυμα όπου γλώσσα διδασκαλίας είναι η αγγλική.”

Δηλαδή και το Lower μια χαρά σας κάνει... κατά περίπτωση βέβαια! 

Και άλλη πρόκληση για να απαντηθεί. Βάζουμε στοίχημα ότι μπορούμε να βρούμε πολλούς συναδέλφους που να έχουν μόνο Lower?


Παρακάτω..

“Είναι το Κολλέγιο Deree αναγνωρισμένο; Το Κολλέγιο Deree είναι αναγνωρισμένο από τη New England Association of Schools and Colleges (NEASC), τον παλαιότερο οργανισμό αναγνώρισης στις Ηνωμένες Πολιτείες της
Αμερικής. Η NEASC αναγνωρίζει πάνω από 200 από τα καλύτερα κολλέγια και πανεπιστήμια των Ηνωμένων Πολιτειών, καθώς και 92 αμερικανικά και διεθνή εκπαιδευτικά ιδρύματα σε όλον τον κόσμο.”


Πείτε μας, σας παρακαλούμε, ποιά είναι αυτά τα πανεπιστήμια; (Τα κολλέγια δεν μας ενδιαφέρουν, αλλά αν θέλετε, πείτε μας και γι αυτά).
Με ποια κριτήρια τα χαρακτηρίζεται ως “καλύτερα”;



Και τέλος διαβάζουμε:

“9. Ποιοι είναι οι κλάδοι σπουδών και τα διπλώματα που παρέχονται από το Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος;
◦Οι κλάδοι σπουδών που προσφέρονται από το Κολλέγιο Deree στις
Θεωρητικές Επιστήμες και στη Διοίκηση Επιχειρήσεων είναι οι εξής: •
Α. ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
• Αγγλική Φιλολογία
• Επικοινωνίες

◦Θεατρικές Σπουδές
• Ιστορία
• Ιστορία της Τέχνης
• Κοινωνιολογία

◦Μουσική
• Οικονομικά
• Φιλοσοφία

◦Χορός
◦ Ψυχολογία

Β. ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
◦ Marketing
◦Διεθνείς Επιχειρήσεις και Ευρωπαϊκές Υποθέσεις
◦ Management
◦Λογιστική και Χρηματο-οικονομικά
◦Πληροφορική
• Το Κολλέγιο Deree παρέχει Bachelor στις Θεωρητικές Επιστήμες και στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, καθώς και Associate Degree στις Γραμματειακές Σπουδές. Το Κολλέγιο Junior παρέχει Associate Degree στις Θεωρητικές Επιστήμες και στη Διοίκηση Επιχειρήσεων.
10. Πόσος χρόνος απαιτείται, κατά μέσο όρο, για την αποφοίτηση ενός/μίας σπουδαστή/ στριας;
• σπουδαστές του Κολλεγίου Deree χρειάζονται συνήθως περίπου τέσσερα χρόνια για να αποφοιτήσουν. Μπορούν βέβαια να αποφοιτήσουν και σε τρία χρόνια, εάν έχουν καλές ακαδημαϊκές επιδόσεις και παρακολουθούν εντατικό πρόγραμμα σπουδών.
• σπουδαστές του Κολλεγίου Junior χρειάζονται συνήθως περίπου δύο χρόνια για να αποφοιτήσουν.”




Εγώ απλά εδώ θα γελάσω και θα σας προτρέψω να προσπαθήσετε πολύ ακόμα γιατί οι θεωρητικές επιστήμες όπως όλοι γνωρίζουμε είναι ότι φθηνότερο για έναν επιχειρηματία της γνώσης. Σταματήστε την προπαγάνδα ότι το Derre είναι μη κερδοσκοπικό ίδρυμα. Τι σας παρέχουν δηλαδή όταν σπουδάζεται Ιστορία; Μολύβια; Ή σας αγοράζουν χάρτες; Μήπως αλλάζεται θρανία κάθε εβδομάδα;
Ας σοβαρευτούμε λοιπόν.
Πάμε τώρα στον Β κλάδο. Αυτόν της “Διοίκησης Επιχειρήσεων”. Εδώ τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα.
Πραγματικά δεν έχει κανένα νόημα να συγκρίνουμε το MBA του Deree με κανένα σοβαρό ευρωπαϊκό πανεπιστήμιο. Θέλετε να συγκρίνουμε τα προγράμματα σπουδών; Μάλλον όχι. Δεν το θέλετε. Πιστέψτε με. Άκουσα ή μάλλον διάβασα κάτι για τα αγγλικά πανεπιστήμια. Κανείς δεν θεοποίησε τα αγγλικά κολλέγια. Διαφωνείται όμως στο ότι υπάρχουν κορυφαία αγγλικά πανεπιστήμια που δεν συγκρίνονται ούτε με τα ελληνικά και βεβαίως όχι με το Derre.


Είχα σκοπό να γράψω πολλά ακόμα αλλά δεν θα το κάνω, Δεν θα το κάνω, γιατί
πιστεύω ακράδαντα ότι αυτή η κραυγή αγωνίας σας για την αναγνώριση του
διπλώματος σας ως ισότιμο των ελληνικών πανεπιστημίων, βρίσκει έρεισμα στο ότι
όλοι σας γνωρίζεται πως κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει λόγω της συνταγματικής
αναθεώρησης που απαιτείται. Είναι παράλογο και το ξέρετε.
Προσπαθήστε να κοροϊδέψετε την κυβερνηση. Εκεί μπορεί και να τα καταφέρετε. Αλλα
σε όλους τους υπόλοιπους μην προσπαθήσετε καν. Βρήκατε μια ευκαιρία και
χτυπάτε μια δεξιά ανεύθυνη κυβέρνηση που τρέχει και δεν προλαβαίνει να κάνει
χατίρια. Ζητάτε και εσείς το χατιράκι σας. Αν πιστεύατε πραγματικά ότι έχετε
περισσότερες γνώσεις από τους απόφοιτους των αντίστοιχων σχολών του ελληνικού
πανεπιστημίου θα το είχατε αποδείξει. Άλλωστε όπως όλοι πλέον γνωρίζουμε σε μια
δουλειά δεν μετράει το πτυχίο. Μετράει το να κάνεις την δουλειά που έχεις αναλάβει
στον χρόνο που σου έχει ζητηθεί. Εσείς ποιον θα παίρνατε στην δουλειά σας; Θα
επιλέγατε τυφλά αυτόν που έχει πτυχίο από το καλύτερο πανεπιστήμιο του κόσμου ή
αυτόν που κάνει αυτό που ζητάτε και είναι ένας καλός συνεργάτης στη δουλειά αν και
δεν έχει ούτε καν πτυχίο από κολλέγιο;

Το παράδειγμα αυτό θα σας βοηθήσει να καταλάβετε ότι αυτή την επιστολή δεν την
έγραψα για να κάνω μια στυγνή επίθεση. Δεν έχω τέτοιον λόγο. Αυτό που προτείνω
είναι να σταματήσετε τις ακρότητες και να προσπαθήσετε μέσα από την δουλειά σας
να γίνεται ισότιμοι και ακόμα καλύτεροι των συναδέλφων που αποφοιτούν από τα
ελληνικά πανεπιστήμια.

Δεν υποστηρίζω ότι τα ελληνικά πανεπιστήμια είναι άξια επαίνου. Όταν όμως κάνουμε μια
σύγκριση ενώς ελληνικού πανεπιστημίου με ένα άλλο του εξωτερικού θα πρέπει να
λαμβάνουμε υπόψιν μας και την αντίστοιχη χρηματοδότηση των δύο πανεπιστημίων. Αν
λοιπόν κάνουμε μια προσεκτικότερη μελέτη θα διαπιστώσουμε ότι τα ελληνικά
πανεπιστήμια είναι σε πολύ καλό ερευνιτικό επίπεδο σε σχέση με την χρηματοδότησή
τους.
Όλοι συμφωνούμε ότι ο χώρος της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα πάσχει. Ο
τρόπος όμως για να βελτιωθεί η υπάρχουσα κατάσταση δεν είναι να προσπαθούμε να
αποδυναμώσουμε τα ήδη υποβαθμισμένα ιδρύματα του κράτους, αλλά να σκύψουμε όλοι
προσεκτικα πάνω από τα προβλήματα και να προτείνουμε λύσεις. Η καταδίκη του
ελληνικού πανεπιστημίου από τα ιδιωτικά κολλέγια δεν ωφελεί σε τίποτα, γιατί όλοι
γνωρίζουμε ότι μέσα από την παροδική σύψη των ελληνικών πανεπιστημίων βρίσκουν
πρόσφορο έδαφος οι διάφοροι επιχειρηματίες της γνώσης..
Μη προσπαθείτε να μας πείσετε ότι περνούσατε σε όλα τα ελληνικά πανεπιστήμια και
δεν πήγατε γιατί είναι χάλια. Αποδείξτε το μας. Δείξτε μας τους βαθμούς πρόσβασής
σας και όχι τους βαθμούς των απολυτηρίων σας. Με τσαμπουκά και
ψευτοσυνδικαλιστικές συλλογές 600 υπογραφών δεν θα καταφέρετε τίποτα. Να είστε
σίγουροι πως αν εντείνεται τον “αγώνα” σας το ελληνικό δημόσιο πανεπιστήμιο θα
αντιδράσει και θα σας εκπλήξει όπως εξέπληξε και την κυβέρνηση που το υποτίμησε.

Η γνώση και η επιστήμη οφείλει να είναι δωρεάν για όλους!
Είμαστε πολλοί αυτόι που θα παλέψουμε για να το διαφυλάξουμε!




Μακράκης Ιωάννης
majo@mail.gr





Post #2
1 reply
Christos Koukios replied to your post

Gianni efxaristoume poli gia to makroskeles email sou...

Na ime ilikrinis den to diavasa olo (mallon kapies grammes) alla katalaveno oti den ise fun tis idiotikis pedias h ton apofiton tou...

Na rotiso omos giati katanaloses tosi faia ousia ke ton politimo xrono sou gia na grapsis olo afto to manifesto?

Ilikrina, ego opos ke arketoi alloi fantazome, an kati mas afini adiaforous h de to vlepame os pithani apili gia ta epaggelmatika dikeomata mas, de tha afieroname pano apo 5-10 lepta, idika se touti tin epoxi pou o xronos mas kiniga olous.

Eksallou to forum apefthinete kata kirio logo se apofitous tou ACG-Deree pou exoun kathe logo na agonizonte me ta nomima mesa gia tin anagnorisi tou ptixiou tous....

Distixos prepei na apoxoriso...krima ine na analonomaste me to na ti leme stous allous, xoris kanena profani skopo...iparxoun tosa orea pragmata eki ekso pou perimenoun na tous afierosoume ton politimo xrono mas ke tin ameristi prosoxi mas....

Christos Koukios






Post #3
You replied to Christos's post
Χρήστο,

πρώτα από όλα ευχαριστώ που αφιέρωσες όχι μόνο 5 λεπτά να διαβάσεις το κείμενο που συνέταξα αλλά και επειδή αφιέρωσες άλλα 5 λεπτά από τον χρόνο σου για να απαντήσεις.

Επίσης σε ευχαριστώ πραγματικά που δεν είσουν αγενής, γιατί ειναι πραγματικά δύσκολο να διαβάζει κανείς αυτά που έγραψα και ενώ φοιτεί ή έχει φοιτήσει στο Derre.

Όσο για το αν κατανάλωσα φαιά ουσία σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου, αλλά έχω αρκετά αποθέματα ακόμα.

Τώρα για το αν είμαι fun της ιδιωτικής παιδείας θα σου απαντήσω πως δεν έχεις καταλάβει μάλλον καλά αυτά που είπα.
Σαφώς και δεν είμαι κατα της ιδιωτικής παιδείας.
Είμαι όμως φανατικά αντίθετος με την εμπορευματοποίηση της γνώσης.Πιστεύω ακράδαντα ότι όλοι μας ανεξάρτητα από το αν είμαστε υπέρ ή κατά της ιδιωτικής παιδείας οφείλουμε να προασπίσουμε την ελέυθερη πρόσβαση του καθενώς στη γνώση.

Αν όμως εννοείς ότι είμαι κατά των ιδιωτικών ιδρυμάτων/πανεπιστημίων μάλλον πάλι κάνεις λάθος. Ούτε κατά των ιδιωτικών πανεπιστημίων είμαι. Υπέρ είμαι. Αλλά με ποιά κρητήρια αξιολογείται ένα ιδιωτικό ίδρυμα/πανεπιστήμιο; Ποιος είναι ο τρόπος εισαγωγής; Και πολλά άλλα, που αν θέλεις μπορώ να στα παραθέσω.

Αυτό που πιστεύω είναι ότι τα ιδιωτικά κολλέγια στην Ελλάδα δεν μπορούν να έχουν ισότιμο πτυχίο με τα Ελληνικά πανεπιστήμια από την στιγμή που οι συνάδελφοι μου δεν μπήκαν στο τμήμα με μια εγγραφή και ούτε βρισκόντουσαν κάτω από ένα κοινό ακαδημαϊκο πλαίσιο με τους αντίστοιχους συναδέλφους σου.

Δεν κατηγορώ σε καμία περίπτωση εσάς. Εσείς βλέπετε ότι πάει να γίνει κάτι που πιστεύεται ότι θα σας συμφέρει όσον αφορα τα επαγγελματικά σας δικαώματα και το διεκδικείται με όλες σας τις δυνάμεις.

Πραγματικά δεν χρειάζονται απλουστεύσεις του στυλ ότι στο εξωτερικό δείτε τι γινεται, εκεί αναγνωρίζονται αρα γιατί να μην γίνει και εδώ η ακόμα χειρότερα κάποιοι υποστηρίζουν ότι σε αναλογία δεν θα έπρεπε να αναγνωρίζονται και τα πτυχία των ιδιωτικών δημοτικών/γυμνασίων/λυκείου. Η δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι υποχρεωτική. Η τριτοβάθμια δεν είναι. Η τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν έχει υποχρεωτικό χαρακτηρα ακριβώς επειδή δεν προσφέρει κάποια γνώση γενικού προσανατολισμού. Προσφέρει εξειδικευμένη γνώση για όσους θέλουν να την αποκτήσουν.
Κάποιες έρευνες που αξιολογούν τα πανεπιστήμια βάσει της απορροφιτικότητας των αποφοίτων τους χαρακτηρίζονται από την πλειοψηφία της ακαδημαϊκής κοινότητας ως αστείες. Οι σοβαρές μελέτες αξιολόγησησης των πανεπιστημίων κατατάσουν τα ιδρύματα βάσει της έρευνας της οποίας παράγουν. Τα τελευταία 50 στηνα Αμερική και τα 20 τελευταια στην Ευρώπη πολλές μικρές και μεγάλες εταιρίες έχουν "εισβάλλει" σε ιδιωτικά κολλέγια και διεξάγουν μεθοδευμένη έρυνα. Υπάρχουν συγκεκριμένα παραδείγματα που αν θέλεις μπορώ να στα αναλύσω.
Η μεθοδευμένη "έρευνα" δεν αποτελεί μέρος της πραγματικής έρευνας που παράγεται χωρίς την πίεση του άμεσου ιδιωτικού κεφαλαίου, δηλαδή της εταιρίας που αναθέτει έρευνα σε ένα ίδρυμα και το ίδρυμα αυτό, ω! τι απίθανο, αποφαίνεται ότι το προϊόν της εταιρίας είναι το καλύτερο της αγοράς.



Αφιερώνω λίγο από τον χρόνο μου για να σας πω τα παραπάνω όχι για κανέναν άλλο λόγο αλλά επειδή με ενδιαφέρει το θέμα. Με ενδιαφέρει το θέμα από την δική σας πλευρά. Με ενδιαφέρει να σας τσιτάρω να το τρέξετε γιατί μπορεί και στο τέλος να τα καταφέρετε και να κατοχυρωθούν τα πτυχία σας ως ισότιμα με τα αντίστοιχα των ελληνικών πανεπιστημίων.

Εγώ απλά σας λέω ότι θα είμαι από την άλλη πλευρά και θα υποστηρίζω ότι κανένα ιδιωτικό κολλέγιο στην Ελλάδα δεν μπορεί να δίνει ισοτιμο πτυχίο με το αντίστοιχο δημόσιο εφόσον αυτά τα ιδρύματα δεν βρίσκονται κάτων από μια κοινή ακαδημαϊκή "ομπρέλα".

Αν θέλετε καντε την αρχη να συζητήσετε για το πως θα γίνει αυτό μήπως κι προλάβετε κανέναν τα επόμενα χρόνια. Αρχίστε τον διάλογο με τα δημόσια πανεπιστήμια για να δούμε όλοι μαζί πως θα μπορούν να κατοχυρώνονται τα πτυχία σας. Εγώ προσωπικά βλέπεις ότι είμαι πρόθυμος να συζητήσω. Πιστεύω ειλικρινά ότι το θέμα αφορά όλη την ακαδημαϊκή κοινότητα και θα βρεθεί προσφορο έδαφος για διάλογο.

Α και τελευταία να σου πω φίλε μου Χρήστο, ότι εγώ θεωρώ ότι αυτό που έκανα είναι ένα τόσο ωραίο πράγμα που του αφιερώνω τον πολύτιμο χρόνο μου και την προσοχή μου με μεγάλη ευχαρίστηση!



Φιλικά,
Μακράκης Ιωάννης


Υ.Γ Αν το group είναι μόνο για απόφοιτους του ACG-Deree τότε εφόσον το επίπεδο των αποφοίτων είναι υψηλό, πράγμα που δεν αμφισβητώ, νομίζω ότι θα πρέπει να δουν μια καλοπροαίρετη κριτική τουλάχιστον ως αφορμή προβληματισμού.


Κορυφή
  
Απάντηση με παράθεση  
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 1 Δημοσίευση ] 

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
POWERED_BY

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com